V reklamách nemusí být podprahovky,aby vás podprahově ovlivnili

23. února 2010 v 15:02 | urabwe |  Zamyšlení
Docela dost lidí ví,že nám do televize dávají podprahovky (pokud chcete ukázku tak tady ji máte),však málo kdo ví,že k tomu,aby jste si např.koupili něco co je v reklamě propagováno stačí o dost míň,stačí tomu jen malinko šikovně pomoct a lidé se pak budou chovat tak,že se jim reklama "dostane pod kůži" . Pojďme se podívat na to,co lidé dělají když dávají reklamy.

Co lidé dělají když jdou reklamy :

Možnost první: Nechají televizi běžet a baví se mezi sebou.

No,tak tohleto opravdu není moc dobré řešení...Jelikož se na obraz nedíváte pořád,spíše ho zachycujete koutkem oka,reklamy vám jdou rovnou do podvědomí a to včetně zvuku,který jste použili jako jakousi kulisu pro váš hovor.

Možnost druhá: Nechají televizi běžet a jdou do vedlejšího pokoje.

Tak tahle možnost je o něco lepší,než ta předešlá,protože k vám dorazí jen zvuk.

Možnost třetí: Začnou reklami pozorně sledovat.

Byť vás to možná překvapí,tohle je jeden z nejlepších způsobů,jak se chovat když začnou jít reklamy.V tuhle chvíli k vám totiž podvědomně proudí jen "opravdové" podprahovky,a vy si,když příjdete do obchodu,můžete u regálů uvědomit,jestli si náhodou určitý výrobek nekupujete jen kvůli tomu,že jste na něj někde zahlédli reklamu.
Možnost čtvrtá: Vypnou zvuk a baví se.

Teď si nejspíš myslíte,že taková možnost je rozhodně lepší,nežli možnost první,pravda je,že obě tyto možnosti vyjdou přibližně na stejno,možná že tato možnost je i o něco málo horší.Teď se totiž dostáváme k jednomu malému ústrku.Když totiž vypnete u televize zvuk a pozorně se zaposloucáte,zjistíte,že pořád hraje na hranici slyšitelnosti(no jo no,výrobci televizí mají v televizích taky reklamy,že).Proto je tento způsob chování pravděpodobně o něco horší,než ten první,při prvním způsobu můžete totiž,aspoň nějak vnímat zvuk,zatím co v této možnosti je to takřka nemožné.(Oh to slovíčkaření,v možnosti takřka nemožné :D).

Možnost pátá: Vypnou televizi,nebo přepnou program.

Bingo!!!Tyhle dvě možnosti sražené do jedné :D jsou asi nejlepší volbou.Reklami už totiž nemají šanci se k vám dostat,jestli používáte tuhle možnost můžete si blahopřát.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Efrem Efrem | Web | 23. února 2010 v 17:09 | Reagovat

ty Urabwe...ted musím přemýšlet, jestli je reklamY nebo reklamI...spíš si myslím, že to jsou reklamy, protože se nehledí na koncovku -ami, ale to je jedno :D :D ....jinak k článku...televizi radši ani nezapínám :D...skvělý článek

2 Urabwe Urabwe | Web | 23. února 2010 v 20:49 | Reagovat

Díky efrem,už je to opravené,a děkuju za pochvalu :)

3 Frise Frise | Web | 7. března 2010 v 16:06 | Reagovat

Já dělám tu nejhorší možnost, sleduju koutkem oka :D :D Ale ještě mě žádná reklama neovlivnila. Po ničem z reklamy jsem nezatoužila a neměla na nic chuť. No ono to bude tím, že ať dělám co dělám, já na ty věci z reklam stejně nemám peníze :D :D A reklamu na chleba jsem ještě neviděla :D

4 xaxex xaxex | 26. března 2010 v 19:00 | Reagovat

máš to tu hezký, jsme tu poprvé... hezky jsem si početla... měj se hezky...  páčko

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama